Phone: +98-21-65606050
Whatsapp: +98-9025336539
Email: info@keyhan-machine.com
FA  |  EN  |  RU  |  AR

محبوب ترین طعم دهنده های محصولات قنادی

شرکت مکفی انگلستان که یکی از تولیدکنندگان مواد اولیه صنعت قنادی است، همواره درصدد بوده تا محصولات جدیدی را به مشتریان خود عرضه کند. در رسیدن به این هدف، روند بازار، سلیقه مشتریان و طعم های ترکیبی الهام بخش رکت مکفی بوده است. محققان شرکت مکفی، بازار محصولات قنادی شهر لندن را رصد کردند تا بفهمند مردم از چه طعم هایی بیشتر استقبال می کنند. در این تحقیق مشخص شد که مردم انگلیس به طعم میوه گل ساعتی، چای سبز ژاپنی متچا، کره بادام زمینی، پسته و نارگیل بیشتر تمایل دارند.

طی برگزاری بازی های المپیک ریو، کیک پنیر، ژله و دیگر دسرهایی که در آنها از میوه گل س عتی به عنوان طعم دنده استفاده شده بود، فروش بالایی داشت. میوه گل ساعتی، میوه ای گوشتی، معطر، زردرنگ و تخم مرغی شکل است که بافت آن را گوشت سفید و تعدادی دانه زبر تشکیل می دهد. این میوه، بومی شرق و جنوب آمریکای شمالی و شرق هندوستان است.

دونات ها و ماکارون هایی ( شیرینی فرانسوی) که عطر و طعم چای سبز ژاپنی را تداعی می کنند نیز مشتریان زیادی دارند.

از ترکیب کره بادام زمینی و مربا نیز طعم دلپذیری ایجاد می شود که طرفداران زیادی دارد.

پسته به کیک های ساده، کیک های شکلاتی، دونات ها، انواع سالادها و ساندویچ ها بافت و رنگ مطلوبی می بخشد. رنگ سبز روشن پسته، استفاده از رنگدانه های مصنوعی را منتفی می کند.

نارگیل به کیک لوف (کیک صبحانه)، بافتی نرم و طعمی شیرین می بخشد، به خصوص اگر با طعم دهنده های دیگری نظیر میوه گل ساعتی و آناناس ترکیب شود.

اخیرا شرکت مکفی در کیک ها و روکش های خود استفاده از شکر را 30 درصد کاهش داده، چرا که دولت انگلستان صنایع غذا و نوشیدنی را ملزم کرده است که تا سال 2020 میلادی مصرف شکر را 20 درصد کاهش دهند.

منبع : مجله نگاه هستی


آدرس

استان تهران ، شهریار ، سعیدآباد ، خیابان وحید 2 ، پلاک 17
 ایمیل: info@KeyhanMachine.com
 وب سایت: www.Keyhan-Machine.com

اطلاعات تماس

 تلفن تماس:65606050-021
                         021-65606080
 تلگرام و واتس آپ:09025336539